Terug naar nieuwsoverzicht

Direct te huur Patrijshof te Leidschendam

Geplaatst op: 22 februari 2019

Patrijshof 13 te Leidschendam

Royale 4 kamer eengezinswoning met voor- en achtertuin met losstaande berging en voldoende parkeergelegenheid. Zeer centraal gelegen in een kindvriendelijke buurt in Leidschendam. Op loopafstand van winkelcentrum Leidschenhage, openbaar vervoer, diverse scholen en in nabijheid van belangrijke uitvalswegen. Deze woning is bestemd voor minimaal 3 en maximaal 5 personen.

De woning beschikt over een royale lichte woonkamer met schuifpui en open keuken. Op de

1e etage 3 grote slaapkamers, een badkamer met ligbad, een aparte douchehoek en een tweede toilet. Op de 2e etage een grote ruimte van 37 m² geschikt als extra slaapkamer, werk- en/of hobbyruimte met aangrenzend dakterras. In dit vertrek is nog een aparte ruimte voor de c.v. ketel en een opstelplaats voor de wasmachine gesitueerd.

De huurprijs van deze prachtige woning bedraagt € 1.382,75 per maand. Om voor deze woning in aanmerking te kunnen komen dient u over een minimaal belastbaar inkomen van € 48.000,-- te beschikken bij een 3- en 4 persoonshuishouden. Bij 5 personen dient u te beschikken over een belastbaar inkomen van minimaal € 51.000,--.

Patrijshof 6 te Leidschendam

Deze grote eengezinswoning met voor- en achtertuin, bouwjaar 1996, bevindt zich in een bijzonder kindvriendelijke woonomgeving (woonerf) en de locatie is als zeer centraal aan te merken. Op loopafstand van winkelcentrum “Leidschenhage”, openbaar vervoer, diverse scholen en in de nabijheid van belangrijke uitvalswegen.

U komt binnen in de hal met toilet, garderobe, meterkast en trap naar eerste verdieping. Vanuit de hal komt u in de zeer ruime woonkamer met schuifpui en open keuken. Door de grote raampartijen is er sprake van riante lichtinval. De eerste verdieping heeft een overloop, 3 ruime slaapkamers, een apart toilet en een badkamer met ligbad, separate douchegelegenheid en een wastafelmeubel. Middels een vaste trap gaat u naar de tweede verdieping. Dit, vanwege de grote ramen, zeer lichte vertrek, behelst 37 m² en beschikt over een groot, zonnig terras. Naast deze ruimte zit nog een kleine ruimte voor de c.v.-ketel en een opstelplaats voor de wasmachine. De achtertuin beschikt over een berging/schuur en een achterom.

De huurprijs van deze prachtige woning bedraagt € 1404,61 per maand. Om voor deze woning in aanmerking te kunnen komen dient u over een minimaal belastbaar inkomen van € 40.000,-- te beschikken bij een 1 persoonshuishouden, bij 2 -4 personen minimaal € 44.000 en bij 5 en meer minimaal € 49.000.

Wilt u meer informatie kijkt u dan op de website www.woonnethaaglanden.nl of neem contact op met één van onze medewerkers. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 08.00 tot 17.30 uur en op vrijdag van 08.00 tot 16.00 uur op telefoonnummer 070-5114690.