Terug naar nieuwsoverzicht

Direct te huur Patrijshof te Leidschendam

Geplaatst op: 27 maart 2019

Per direct te huur: Patrijshof 6 te Leidschendam

Royale 4 kamer eengezinswoning met grote voor- en achtertuin en voldoende parkeergelegenheid op het aangrenzende woonerf. Zeer centraal gelegen in een kindvriendelijke wijk in Leidschendam. Op loopafstand van winkelcentrum Leidschenhage, openbaar vervoer, diverse scholen en in nabijheid van belangrijke uitvalswegen. Deze woning is bestemd voor minimaal 2 en maximaal 6 personen.

De woning beschikt over een royale lichte woonkamer met schuifpui en open keuken. Keukenkeuze voor de kandidaat die in aanmerking komt voor deze woning. Zowel op de begane grond als op de eerste etage gerenoveerde toiletten met zwevend toilet.

Op de 1e etage 3 ruime slaapkamers, een badkamer met ligbad met een aparte douchehoek en een modern wastafelmeubel. Op de 2e etage een 4de grote ruimte van 37 m² (geschikt als extra slaapkamer, werk- en/of hobbyruimte) met aangrenzend dakterras aan de zonkant. In dit vertrek is nog een aparte ruimte voor de c.v.-ketel en een opstelplaats voor de wasmachine gesitueerd.

In de achtertuin bevindt zich een aparte berging met een achterom.

De huurprijs van deze prachtige woning bedraagt € 1.411,35 per maand.

Bij 2 tot en met 4 personen dient u te beschikken over een belastbaar inkomen van minimaal € 48.000,--. Bij gezinnen van 5 en 6 personen dient u te beschikken over een belastbaar inkomen van minimaal € 51.000,--.

Wilt u meer informatie neem contact op met één van onze medewerksters. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 08.00 tot 17.30 uur en op vrijdag van 08.00 tot 16.00 uur op telefoonnummer 070-514690.