Aanbod: Vrije verkoop

Leegkomende woningen in de wijk Molenaar (Van Bellelaan, Poolshof en Prof. Molenaarlaan) te Wassenaar komen voor vrije verkoop in aanmerking.

De verkoopprijs bedraagt 100% van de marktwaarde ongeacht of de woning wel of niet aan een huurder van de Wassenaarsche Bouwstichting wordt verkocht. De woningen worden via een advertentie in een lokale krant en via deze website te koop aangeboden. Geïnteresseerden kunnen dan reageren bij de makelaar.

Op dit moment hebben wij de volgende woning in de verkoop;

van Bellelaan 5 ( € 350.000 )  Verkocht onder voorbehoud

Omschrijving

Leuke tussenwoning met stenen berging, voortuin en achtertuin op het zuiden. De woning is gelegen in de rustige en kindvriendelijke wijk Molenaar met veel parkeergelegenheid voor de deur.

Indeling:
Entree met toilet, meterkast en toegang tot de woonkamer en keuken, de L-vormige woonkamer (ca. 29m²) geeft toegang tot de zonnige achtertuin met veel privacy, de ruime keuken biedt tal van mogelijkheden en is momenteel voorzien van een royale hoekopstelling, in de hal naar de 1e verdieping bevindt zich een trapkast met opstelplaats voor de CV-installatie.

1e verdieping:
Overloop, 2 ruime slaapkamers aan de voorzijde en 2 slaapkamers aan de achterzijde, waarvan de grootste kamer toegang geeft tot het balkon, de badkamer is voorzien van een douche, 2e toilet en wastafel, tevens bevinden zich hier de aansluitingen voor wasmachine en droger.

Bijzonderheden:
- Tuin op het zuiden
- Gehele woning voorzien van dubbel glas
- Elektra 6 groepen
- CV-combiketel (2013)
- VvE bijdrage € 16,- per maand (i.v.m. onderhoud dak)
- Ouderdoms- en asbestclausule worden in de akte opgenomen
- Woning komt uit de verhuur
- Project notaris van toepassing

Voor verdere informatie kunt u terecht bij Remmerswaal Makelaardij