Aanbod: Vrije verkoop

Leegkomende woningen in de wijk Molenaar (Van Bellelaan, Poolshof en Prof. Molenaarlaan) te Wassenaar komen voor vrije verkoop in aanmerking.

De verkoopprijs bedraagt 100% van de marktwaarde ongeacht of de woning wel of niet aan een huurder van de Wassenaarsche Bouwstichting wordt verkocht. De woningen worden via een advertentie in een lokale krant en via deze website te koop aangeboden. Geïnteresseerden kunnen dan reageren bij de makelaar. Huurders van de Wassenaarsche Bouwstichting krijgen voorrang bij de verkoop.

Op dit moment hebben wij in verkoop;

Poolshof 7 te Wassenaar  € 339.000 k.k

Deze sfeervolle ééngezinswoning met drie (voormalig 4) slaapkamers en zonnige achtertuin is ideaal voor een gezin met (jonge) kinderen daar de woning gelegen is in de kindvriendelijke woonomgeving in de wijk Molenaar.

Indeling: Voortuin met stenen (fietsen)berging voorzien van elektra, entree, hal, toilet met fontein, meterkast, toegang tot de royale keuken met ruimte voor een ontbijttafel, een zeer grote berging onder de trap, CV-combiketel Intergas 2013, toegang tot de woonkamer, trap naar de verdieping, achtertuin gelegen op het Zuiden-Westen, buitenkraan en elektra aanwezig evenals een zonnescherm.;

1e verdieping: ruime overloop, twee voorslaapkamers waarvan 1 voorzien van een wastafel, zeer ruime achterslaapkamer (voorheen twee) die toegang biedt naar het balkon. De badkamer is bereikbaar via de overloop en de achterslaapkamer, voorzien van douche, toilet, wastafel en opstelplaats voor de wasmachine en droger.

Bijzonderheden:
* Voldoende parkeermogelijkheden in de directe omgeving;
* Dubbele beglazing rondom;
* Mechanische ventilatie
* VvE kosten € 28,21 per maand voor het gezamenlijk onderhoud van het platte dak en de binnentuin;
* De overdracht zal gescheiden bij de Projectnotaris;
* Ouderdoms- en asbestclausule van toepassing.

Interesse in dit huis? Schakel direct uw eigen NVM-aankoopmakelaar in.
Uw NVM-aankoopmakelaar komt op voor uw belang en bespaart u tijd, geld en zorgen.

De woning wordt verkocht via WELP Makelaardij