Per direct te huur

Op dit moment hebben wij de volgende woning direct te huur.

In het seniorencomplex Sophieke Hoven, grenzend aan een bosperceel en aan de rand van de oude dorpskern van Wassenaar, is vanaf 22 januari a.s. een royaal driekamer appartement te huur.
Dit appartement bevindt zich op de 2e etage  van het gebouw Willem-Alexanderhof. De woning beschikt niet over een buitenruimte. Dit rolstoel toe- en doorgankelijke appartement is makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer en nabij het complex is er voldoende parkeergelegenheid beschikbaar. Winkels en openbaar vervoer op loopafstand. In deze zelfstandige woning kunt u tegen betaling gebruik maken van alle faciliteiten van het naastgelegen Sophiekehuis. In de woning bevinden zich Domotica voorzieningen zoals, alarmering, automatische plintverlichting en "veilig" stand etc.
Te uwer informatie delen wij u mee dat Stichting Wassenaarse Zorgverlening (SWZ) 1x per 2 maanden apart kosten factureert voor: Algemene ruimten en activiteiten/Domotica voorzieningen/Beheers- en administratiekosten en, indien van toepassing, de vaste kosten voor telefoonverbinding (gesprekskosten zijn uiteraard variabel). Deze kosten bedragen totaal € 98,40 per 2 maanden. Huismeester is aantal uren in de week aanwezig.
Als u wordt uitgenodigd voor een intake/bezichtiging dan dient u in het bezit te zijn van een Inkomensverklaring 2018 van de Belastingdienst. Uw inkomen wordt geïndexeerd naar 2020.