Polanenpark

Voor de locatie Polanenpark 243 is een nieuwbouwplan gemaakt dat voorziet in twaalf eenheden van circa 50m² bvo in twee bouwlagen en twintig parkeerplaatsen (waarvan zeven bestaand). Dit zijn 2 kamer woningen met name bedoeld voor starters op de woningmarkt.

De woningen zijn bestemd voor starters op de woningmarkt uit de gemeente Wassenaar. Alle appartementen zijn identiek en beschikken over een woonkamer, een slaapkamer, badkamer met douche, wastafel en toilet. De woningen op de begane grond beschikken over een tuin, de woningen op de eerste etage over een balkon. De woningen zijn duurzaam gebouwd en beschikken over het energielabel A+. Op het dak van het appartementengebouw liggen zonnepanelen. Iedere woning is aangesloten op 8 zonnepanelen. De opbrengst van deze 8 zonnepanelen komt ten goede aan de aangesloten woning ten behoeve van het elektragebruik in deze woning.

Op het achterliggende terrein staat een afsluitbare fietsenberging waar plaats is voor 24 fietsen. Op het terrein zijn ook voldoende parkeerplaatsen aanwezig.

Toegankelijkheid

De woningen op de begane grond hebben een voordeur op het maaiveld. De woningen op de eerste etage zijn via een afsluitbare centrale entree en trap en galerij bereikbaar. De woningen op de begane grond hebben een brievenbus in de eigen voordeur. Voor de woningen op de eerste etage bevinden de brievenbussen zich aan de buitenzijde van de centrale entree. Via bellentableau met spreek/luisterverbinding kunnen bezoekers aanbellen bij de woningen op de eerste verdieping.

U kunt zich niet meer aanmelden voor dit project.

De planning is dat de werkzaamheden rond de bouwvakantie 2020 gereed zijn.